Оплатити замовлення можна любим зручним для Вас способом:

1.Оплата наложним платежем

при отриманні посилки на «Новій Пошті» а також «Ін-таймі». Цей спосіб зручний тим, у кого відсутні банківські карти чи немає можливості на здійснення оплати через банк.

2.Грошовий переказ на картковий рахунок.

Після підтвердження менеджером наявності обраного вами товару, а також обробки замовлення, вам висилаються реквізити для оплати. Її можна здійснити через систему Приват24 або в будь-якому відділенні ПриватБанку через термінал самообслуговування або касу.

3. Оплата на розрахунковий рахунок.

Оплата за безготівковим розрахунком проводиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.

Мінімальная сума замовлення-300 грн.

Переконливо просимо після того, як вами буде здійснена оплата замовлення, повідомити про це нашому менеджеру в телефонному режимі вказавши також ваші контактні дані (ПІБ, адреса), точну суму переказу і час оплати. Ця інформація допоможе нам безпомилково і вчасно сформувати замовлення і організувати його доставку.
Час доставки становить в середньому 1-3 робочих дні з моменту відправки, а у віддалені регіони-до 7 діб.
Існує декілька варіантів відправки: на склад «Нової Пошти» або «Ін-тайм».
В Україні функціонують понад тисячу відділень «Нової пошти». При оформленні замовлення клієнт вказує номер відділення яке найбільше для нього підходить.
Перевірити статус вашого замовлення можна по товарно-транспортній накладній можна на сайтах вантажоперевізників або ж зателефонувавши їм на гарячу лінію.
Вартість доставки замовлення визначається тарифами вантажоперевізника і сплачується при отриманні посилки.
При прибутті товару на склад клієнт отримує відповідне sms-повідомлення. Зверніть увагу, що після доставки на склад вантажоперевізника ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні «Нової Пошти» не більше 5-ти днів, в Ін-таймі- не більше 10 днів. По закінченню цього терміну товар автоматично, без повідомлення одержувача, повертається відправнику.
Для отримання Вашого замовлення необхідно пред'явити паспорт або водійське посвідчення, а також вказати номер декларації (з sms-повідомлення, яке прийде на ваш номер телефону). Якщо ви не можете особисто отримати замовлення, то це може зробити ваше довірена особа. Для цього йому необхідно пред'явити свій і ваш паспорт. Бажано також повідомити дані нового одержувача нашому менеджеру
Увага! Нагадуємо: якщо вами обраний «наложенний» спосіб оплати, то при отриманні замовлення клієнт оплачує транспортні послуги плюс вартість товару.
Обов'язково перевірте цілісність упаковки і товару! У разі виявлення будь-яких дефектів оформляється відповідний акт, що дасть вам право отримати страховку, обміняти товар або отримати назад сплачену грошову суму.
Претензії не будуть прийматися, якщо пошкодження виявлені після отримання товару.
Коли ж отриманий товар належної якості, але з якихось причин вас не задовольняє, ви маєте можливість провести обмін, або ж повернути його не пізніше 14 діб з моменту отримання, що відповідає положенням Закону України «Про захист прав споживача».

Обміну підлягає товар, якщо дотримані наступні умови:

  • є в наявності відповідний розрахунковий документ;
  • збережені цілісність упаковки, пломби, ярлики;
  • не порушені комплектація і споживчі властивості;
  • товар що підлягає обміну вами не використовувався, на ньому не має дефектів і слідів експлуатації (потертостей, відколів, подряпини і т.п.).

Оплата та доставка ювелірних виробів.

  • Купівля ювелірних виробів здійснюється тільки за умови 100% передоплати.
  • Ювелірні вироби належної якості, обміну та поверненню не підлягають. (П.9 ст. 1 «Правил роздрібної торгівлі ювелірними та іншими виробами з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органічного утворення та напівдорогоцінного каміння», затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.1999 р № 460 зі змінами, внесеними згідно з постановами КМ № 250 від 16.03.2001 р, № 450 від 06.05.2001 р, № 1178 від 17.08.2002 р, № 2079 від 30.12.2003 р)
  • У разі виявлення заводського браку протягом 14 днів з дня покупки, після підтвердження експертною комісією, проводиться обмін на товар належної якості або повернення коштів покупцеві.
  • На жаль, ми будемо змушені відмовити Вам у обміні / повернення ювелірного виробу, якщо експертною комісією буде виявлено що виріб було пошкоджено (винятком є заводський брак) або модифіковано, виріб має сліди використання, пошкоджена пломба на ювелірному виробі.