Оплатити замовлення можна наступними способами:

1.Оплата наложним платежем

при отриманні посилки на «Новій Пошті» а також «Ін-таймі». Цей спосіб зручний тим, у кого відсутні банківські карти чи немає можливості на здійснення оплати через банк.
Оплата карткою онлайн або оплата системою Privat24

2.Грошовий переказ на картковий рахунок.

Після підтвердження менеджером наявності обраного вами товару, а також обробки замовлення, вам висилаються реквізити для оплати. Її можна здійснити через систему Приват24 або в будь-якому відділенні ПриватБанку через термінал самообслуговування або касу.

3. Мінімальная сума замовлення-300 грн.



Переконливо просимо після того, як вами буде здійснена оплата замовлення, повідомити про це нашому менеджеру в телефонному режимі вказавши також ваші контактні дані (ПІБ, адреса), точну суму переказу і час оплати. Ця інформація допоможе нам безпомилково і вчасно сформувати замовлення і організувати його доставку.
Час доставки становить в середньому 1-3 робочих дні з моменту відправки, а у віддалені райони-до 7 діб.
Існує декілька варіантів відправки: на склад «Нової Пошти» або «Ін-тайм».
В Україні функціонують понад тисячу відділень «Нової пошти». При оформленні замовлення клієнт вказує номер відділення яке найбільше для нього підходить.
Перевірити статус вашого замовлення можна по товарно-транспортній накладній можна на сайтах вантажоперевізників або ж зателефонувавши їм на гарячу лінію.
Вартість доставки замовлення визначається тарифами вантажоперевізника і сплачується при отриманні посилки.
При прибутті товару на склад клієнт отримує відповідне sms-повідомлення. Зверніть увагу, що після доставки на склад вантажоперевізника ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні «Нової Пошти» не більше 5-ти днів, в Ін-таймі- не більше 10 днів. По закінченню цього терміну товар автоматично, без повідомлення одержувача, повертається відправнику.
Для отримання Вашого замовлення необхідно пред'явити паспорт або водійське посвідчення, а також вказати номер декларації (з sms-повідомлення, яке прийде на ваш номер телефону). Якщо ви не можете особисто отримати замовлення, то це може зробити ваше довірена особа. Для цього йому необхідно пред'явити свій і ваш паспорт. Бажано також повідомити дані нового одержувача нашому менеджеру
Увага! Нагадуємо: якщо вами обраний «наложенний» спосіб оплати, то при отриманні замовлення клієнт оплачує транспортні послуги плюс вартість товару.
Обов'язково перевірте цілісність упаковки і товару! У разі виявлення будь-яких дефектів оформляється відповідний акт, що дасть вам право отримати страховку, обміняти товар або отримати назад сплачену грошову суму.
Претензії не будуть прийматися, якщо пошкодження виявлені після отримання товару.
Коли ж отриманий товар належної якості, але з якихось причин вас не задовольняє, ви маєте можливість провести обмін, або ж повернути його не пізніше 14 діб з моменту отримання, що відповідає положенням Закону України «Про захист прав споживача».

Обміну підлягає товар, якщо дотримані наступні умови:

  • є в наявності відповідний розрахунковий документ;
  • збережені цілісність упаковки, пломби, ярлики;
  • не порушені комплектація і споживчі властивості;
  • товар що підлягає обміну вами не використовувався, на ньому не має дефектів і слідів експлуатації (потертостей, відколів, подряпини і т.п.).

Оплата та доставка ювелірних виробів.

  • Купівля ювелірних виробів здійснюється тільки за умови 100% передоплати.
  • Ювелірні вироби належної якості, обміну та поверненню не підлягають. (П.9 ст. 1 «Правил роздрібної торгівлі ювелірними та іншими виробами з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органічного утворення та напівдорогоцінного каміння», затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.1999 р № 460 зі змінами, внесеними згідно з постановами КМ № 250 від 16.03.2001 р, № 450 від 06.05.2001 р, № 1178 від 17.08.2002 р, № 2079 від 30.12.2003 р)
  • У разі виявлення заводського браку протягом 14 днів з дня покупки, після підтвердження експертною комісією, проводиться обмін на товар належної якості або повернення коштів покупцеві.
  • На жаль, ми будемо змушені відмовити Вам у обміні / повернення ювелірного виробу, якщо експертною комісією буде виявлено що виріб було пошкоджено (винятком є заводський брак) або модифіковано, виріб має сліди використання, пошкоджена пломба на ювелірному виробі.