1. Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?

У відділенні компанії перевізника «Нова Пошта» замовлення буде зберігатися протягом 5 днів.

У відділенні компанії перевізника «Ін Тайм» замовлення буде зберігатися протягом 10 днів

Після завершення цього терміну товар повертається відправнику.

2. Чи потрібна додаткова оплата за переказ коштів в разі післяплати в відділенні Нової Пошти?

Так.

3.Чи може зміниться вартість замовлення ?

Вартість замовлення, зазначена під час підтвердження замовлення, є остаточною.

4.Чи є можливість відмовитися від частини замовлення в пункті видачі?

На жаль, можливості відмовитися від частини замовлення немає. Якщо при огляді товару виникли невідповідності зв'яжіться будь ласка з менеджерами нашого інтернет-магазину.

5. Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?

У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію). У разі, якщо ця ситуація станеться - просимо Вас повідомте нам про неЇ по тел.: (+380987430444, +380932741444)

6.Чи можна оплатити замовлення карткою при отриманні?

Можна, якщо така можливість є в пункті видачі.

7.Чи можна оплатити замовлення кредитною карткою з-за кордону?

Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard.

Однак, просимо звернути Вашу увагу на обмеження для переказу коштів в іншу країну з боку Вашого банку. З огляду на це, ми, на жаль, не даємо гарантію, що оплата буде успішною.

8. Куди і на яких умовах доставляють товар?

Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари по всій Україні, крім АР Крим і окремих регіонів Донецької і Луганської областей.

9.Як я можу оплатити своє замовлення?

Оплата з післяплатою при отриманні посилки на відділенні на "Новій Пошті" а також на "Ін-Тайм". Цей спосіб зручний тим, у кого відсутні банківські карти чи ні можливості на здійснення оплати через банк.

 Грошовий переказ на картковий рахунок ПриватБанку. Після підтвердження менеджером наявності обраного вами товару, а також обробки замовлення, вам висилаються реквізити для оплати. Її можна здійснити через систему Приват 24 або в будь-якому відділенні ПриватБанку через термінал самообслуговування або касу.

10. Як доставляють товар по Україні?

в Україні товар доставляють за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта" та "Інтайм" або ж будь-якою зручною для Вас службою доставки.

11. Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

  • є в наявності відповідний розрахунковий документ;

  • збережені цілісність упаковки, пломби, ярлики;
  • не порушені комплектація і споживчі властивості;
  • обмінюваний товар вами не використовувався, на ньому не має дефектів і сліди експлуатації (потертість, відколи, подряпини і т.п.).

12. Який у вас графік роботи?

Замовлення на сайті можна зробити в будь-який зручний Вам час. Обробка замовлень нашими менеджерами: понеділок - п'ятниця: з 9-00 до 18-00. Субота і неділя вихідні.

13.Що робити, якщо сплачений товар не був доставлений?

Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі, якщо Вашого товару не буде в офісі перевізника (з інших причин), ми протягом кількох днів відправимо вам новий товар.

14. Як скористатися подарунковим сертифікатом ?

Наш інтернет-магазин Present4you надає подарункові сертифікати номіналом 300, 500, 1000 2500 і 5000 грн.

На всіх сертифікатах є індивідуальний код.

Купивши наш сертифікат ви маєте можливість подарувати найкращий подарунок. Адже людина сама собі вибере те, що їй подобається.

Якщо сума в замовленні виходить більше ніж номінал сертифіката, володар сертифіката зобов'язаний доплатити різницю.

У разі якщо сума зробленого замовлення виходить менше вартості сертифікату, різниця в грошових коштах вам не відшкодовується.

Подарунковий сертифікат ви можете застосувати тільки один раз, незалежно на яку суму замовлено.

Щоб застосувати сертифікат при оформленні замовлення, вам потрібно ввести код в поле «У мене є сертифікат».

При обміні сертифікатів на товар допускається додавання їх номіналів.

Сертифікати, в тому числі ті, що вже використані, обміну та / або поверненню не підлягають.

15.Є можливість замовити товар з доставкою в іншу країну?

Є. Доставка здійснюється за рахунок покупця. Умови доставки та оплати обговорюються з менеджером під час оформлення замовлення.